Do jakich miejscowości można zamówić usługi? 
Swoje usługi wykonujemy na terenie części województw śląskiego i małopolskiego.
Miejscowości są wyszczególnione po wybraniu w Menu Start zakładki Kontakt oraz w Dziale TRANSPORT.
lista nie jest zamknięta- skontaktuj się z nami a sporządzimy wycenę usługi
Czy wycena zobowiązuje do skorzystania z którejś z usług?
Nie! Dopiero po zaakceptowaniu przez Państwa wyceny rozpoczyna się realizacja usługi.
Czy istnieje możliwość zapłaty za usługi kartą płatniczą?
Nie, kierowca nie dysponuje terminalem do obsługi płatności bezgotówkowych.
Gdzie znajdę informację kiedy będzie jechał transport
w moim kierunku?
Najbliższy termin dostawy zawsze umieszczony jest na facebooku i na naszej stronie w AKTUALNOŚCIACH.
Dodatkowo zawsze możecie Państwo wysłać do nas zapytanie czy nie będziemy wcześniej w pobliżu.
Ile dni wcześniej trzeba złożyć zamówienie?
Pewność dostawy daje złożenie zamówienia dwa dni przed planowaną dostawą.
Jeśli dostawa planowana jest na sobotę to zamówienie powinno wpłynąć do nas do czwartku do końca dnia.
Staramy się przyjmować do realizacji również zamówienia wpływające do nas na dzień przed dostawą jednak ze wględów logistycznych nie dajemy gwarancji, że towar dojedzie następnego dnia. 
Czy w ramach usługi ZAKUP można zamówić różne artykuły
z oferty IKEA czy tylko meble w paczkach?
Można składać zamówienia na cały asortyment z oferty
Czy ceny artykułów są wyższe niż w sklepie? 
Nie, cena jest identyczna jak w sklepie IKEA, klient otrzymuje oryginalny paragon lub jeśli sobie tego życzył fakturę.
Czy na wykonaną usługę mogę otrzymać fakturę Vat? 
Oczywiście, na życzenie klienta wystawiamy faktury Vat. 
W jaki sposób należy reklamować zakupione meble?
Reklamacje są rozpatrywane przez poszczególnych producentów w zależności jakiego producenta kupiliście Państwo meble według procedur jakie obowiązują u danego producenta.

 Jeśli macie Państwo inne pytania zapraszamy do kontaktu z nami za pomoca formularza, mailowo lub telefonicznie.

 

przewiń do góry